Subscribe:

Ads 468x60px

понедељак, 5. новембар 2012.

Pin It

Widgets

Moja ljubav na prvi pogled




Moja ljubav na prvi pogled. 
Sećam se kroz maglu tih trenutaka. Gledala me je sa sjajem u očima. Osećao sam to. Prenosila mi je neku čudnu energiju, neku toplinu preko svog pogleda. Gledali smo se dugo. Nismo treptali. Takmičili smo se ko će duže da izdrži gledajući u svoju ljubav na taj, prvi pogled. Nisam znao šta da radim. Da li da nastavim  da je gledam u oči, poljubim je ili odustanem od svega i  pobegnem zbog straha da sam pogrešno shvatio situaciju. Njene oči su me opile svojom lepotom. 



Dopustila mi je da kroz njene oči uđem u njenu dušu. Čista, neiskvarena. Mudra.  Osim njene lepote i sjaja u očima, primetio sam i njene crte lica. Mudre crte lica, hrabre, samostalne. Devojka sa stilom i jakim stavom. Osvojila me je svojim pogledom i stidljivošću. Pronašao sam se u njoj. U njenom pogledu. Kao da sam video sebe u njenoj duši, u njenom srcu. Nekim ljudima se putevi razilaze, a nama su se putevi spojili. Čudno je to šta sve sudbina može da uradi. Ali strah ponekad ume da potiskuje sudbinu i  volju. Pobeđivanjem straha dolazimo do željenih ciljeva, do željenih trenutaka, do voljene osobe. Nakon našeg takmičenja u nadgledavanju, maštao sam o njoj, sanjao je, čuvao je u srcu. I sada je čuvam. Čekam je. Putevi su nam se jednom ukrstili i to je to. Nema nazad.  Čekam je na raskrsnici. Čeka i ona mene. Samo crveno svetlo na semaforu nas deli jedno od drugoga. Pretrčaćemo mi to, nema saobraćajaca. A



0 komentara:

Постави коментар